måndag 18 augusti 2008

Norrmannen; mitt första ragg

Tänkte att jag ska skriva om hur det gick till när jag kysste en kille första gången. Har aldrig kysst en tjej för den delen heller men inte för att jag föredrar killar utan snarare för att inte tjejer vill bli kyssta av mig. Eller något, haha.

Nåväl. Jag och en kompis var här i stan på Gretas som är en gayklubb. En hel del hetero där med så det känns rätt bra för mig eftersom det är så pass nytt för mig, men då kan jag "gömma" mig som straigth om jag känner för det.

Hursomhelst, vi var på Gretas och vi var väl där ett par timmar eller så när jag bestämmer mig för att hämta mera öl. Som jag sagt tidigare så raggar jag aldrig nykter vilket jag inte heller var; jag har rejäla minnesluckor och vart bakis två dagar. Men det var värt det =)

Jag går fram till baren och ser på min högra sida en söt grabb/man och jag börjar prata med honom;



PB: Hallå

N (Norrmannen): Hej

PB: Vad dricker du?

N: Öl

PB: Samma här

PB: Var kommer du ifrån?

N: Jag kommer från Norge. Du då?

PB: *hemligt*

N: Aha, då är du en bit hemifrån.

PB: Ja, jag går skola här

N: Chalmers?

PB: Jo, det gör jag. Vad sysslar du med?

N: Jag är pilot [jag tror jag gillar män och kvinnor i uniform, haha]

PB: Spännande. Hur gammal är du?

N: 28 år, du då?

PB: 20. Är du bög? [lite rakt på sak men som sagt; jag vart full. Och kåt och för första gången redo att försöka något eftersom det var en främling jag mest troligt aldrig skulle se igen.]

N: Jo, har varit det sedan jag vart ung. Du?

PB: Jag är bisexuell.

PB: Går du ofta hit? [ja, haha, jag kör faktiskt med den repliken, haha]

N: *småskratt* Nä, det här är första gången. Du då?

PB: Har varit här ett par gånger. Du; jag har aldrig kysst en kille.

N: Inte? Vill du lära dig?

PB: Ja. Ska vi gå på toa?

N: *ler och nickar*



Vi begav oss ner till toaletterna där, smet förbi kön och tog den enda toan som man kan stänga till. Väl inne kollade vi lite smått pinsamt på varandra och sedan var det faktiskt jag som tog första steget och "kysste" honom. Man lär sig snabbt, haha. Han sa inget när vi hångla förutom att jag kunde pröva med munnen mera stängd vilket jag gjorde och det fick honom att le mellan kyssarna. Plötsligt kände jag en hand på mitt skrev och blev först chockad. Men sedan blev det skönt och jag gjorde inget motstånd; tvärtom, jag la min hand runt hans nacke, knuffa honom närmre väggen och la andra armen på hans häck. Den var vältränad minns jag. Minns dock inte för fem öre hur han såg ut förutom att jag tyckte han var söt. Jag var hård som ett järnrör som E hade sagt, haha.

Vet inte hur länge vi höll på och kyssas och smekas men det var ett bra tag. Vi slutar när bankningarna på dörren blir många och rejält höga. Vi kysser varandra en sista gång och jag tar täten och öppnar dörren. Där ute står en tjej som först ser sur ut (hon trodde väl jag däckat där inne eller något) men sedan ser hon mig gå ut hand i hand med norrmannen och då ler hon stort. Jag ler fånigt tillbaka.
På grund av fysisk defekt sedan födseln så kan jag inte ha sex; inte än, ska operera det men det är ju så jäkla långa kötider. Dem meddela mig att det är tre månader väntetid till bara undersökningen och sedan operation/omskärelse. Fy fasens säger jag bara, man får alltid vänta.
På grund av detta så ville jag försöka smita undan för han verkade vela mer med mig. Jag ville mer med honom med men jag kan ju inte och jag ville slippa förklara. Så jag smet undan på ett vänster.
Senare såg jag honom igen på kvällen och han kom fram till mig och sa:

N: Lärt dig något? *flin*
PB: Jovars *pinsamt flin*

Haha, vilket första gång, va? Bra erfarenhet förstås. Nåväl, skriver senare/imorgon. Ni får ha det så bra och kommentera gärna; jag vill veta hur er första gång vart och om ni har tips på hur jag ska klara mig nästa gång. Om det blir en nästa gång. Jag vill inte gå ensam men jag har ingen annan att gå med så jag går nog inte på gayklubb mera. Iallafall inte på ett bra tag; typ ett halvår. Sorgligt men sant.



- PB

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag blir glad i hela kroppen när jag läser det här inlägget :) Störtskön läsning och att det dessutom är riktigt upplevelser gör det bara mer roligt att läsa. Keep going!