onsdag 20 augusti 2008

Fantasi...

Sitter här och har inget att göra, något borde man komma på tycker jag. Vad händer om inte att man börjar fantisera sakta men säkert. Inte hjälper det att jag är trött som ett as heller, nej nej.
Mina fantasier har på sista tid handlat om killar och inte tjejer som förut. Samma sak under "privata stunder". Jag funderar vad det beror på, jag vet inte riktigt. Min teori är att jag tryckt ned alla sexuella tankar om killar och män och nu när jag accepterat vem jag är så kommer dem alla upp samtidigt inom mig. Nu känns det inte konstigt eller onormalt heller; det känns nytt, rätt och upphetsande.
Nä, nu pratar jag bara strunt och vet inte vart jag vill komma; inte alls bra. Får hoppas jag hittar på något annat att skriva om senare.



So long,


- PB

Inga kommentarer: