torsdag 21 augusti 2008

Gaybloggar.se

Ja, då vart man på jobbet igen. Har dock rast så inget att oroa sig för, hehe. Dock rädd om någon skulle komma in men jag har ändå säkerjeståtgärdet så oroar mig väl inte för mycket.

Nåväl, kollade på Gaybloggar förstås och trodde jag försvunnit helt därifrån men se det hade jag inte, haha. Förresten, jag har haft 39 unika läsare totalt sedan jag starta den här bloggen och det tycker jag är snällt av er =) Se, ni fick en smiley med, hehe. Det handlar ju inte om en tävling i stil med "mest besökare vinner" men jag är glad över att 39 stycken gillat min blogg; det hjälper faktiskt mig.

Som bäst hade jag nog något i stil med plats 90 av 262 bloggar. Det är ju roligt att se, haha. Guldlock från Örebro besöker inte min blogg mera; det såg jag till, hehe. Ni kanske undrar varför men det beror på att jag inte vill dela med mig av precis allt till henne trots att hon är min bästa vän. Vissa saker vill jag dela med mig av till alla fast ANONYMT. Om hon läser detta så vet hon ju exakt vad och vem jag pratar om och det är jag inte redo för. Så jag fick henne att lova att hon inte ska läsa bloggen mera och se, det gick, hehe.

Nåväl, dags att jobba. Jäklar jag säger nåväl ofta, haha. Nåväl, nåväl... Ha en bra dag och läs gärna oftare och tipsa dina vänner ;P




Rock 'n' Roll took my Soul,


- BP

Inga kommentarer: