fredag 22 augusti 2008

Göteborg - HJÄLP?!

God förmiddag

Jag är redo att börja se mig om, skaffa vänner och till och med dejta killar nu även om jag håller det hemligt för alla vänner förutom Örebroaren. Kanske låter korkat men jag tror det fungerar, iallafall just nu.

Problemet är att jag inte har en aning om vart man ska gå för att hitta likasinnat folk. Jag har vart på Gretas ett par gånger men det är inte lätt för mig att vara på klubbar och sådant; det blir lätt tråkigt.
Jag skapade även en QX men där vart det bara sexerbjudanden och väntetider så det vart heller inge för mig.

Så därför frågar jag ER, mina läsare, om tips på hur jag ska göra för att gå vidare? Det är första gången någonsin jag faktiskt känner mig ENSAM trots att jag aldrig haft en romantisk relation med någon. Men nu har jag tröttnat på att känna mig ensam; jag vill ge mig en chans att försöka iallafall.
Men som sagt så går det inte att göra ensam så snälla, kom med förslag och tips, all hjälp uppskattas.

EFTERLYSNING: DU KILLEN SOM VART PÅ GRETAS FÖR TRE VECKOR/EN MÅNAD SEN OCH LÅNADE DIN TÄNDARE ÅT MIG. DU HADE PÅ DIG BROTTAR LINNE (ELLER VAD DET NU HETER) OCH VART NORMALBYGGD, KANSKE SMAL OCH DU PRATADE OM DIN POJKVÄN SOM DU VILLE IFRÅN FÖR IALLAFALL EN KVÄLL. VI PRATADE OM LITE VADSOMHELST OCH RÖKTE; DU GILLADE NATUREN I NORRLAND. VI SATT VID EN PORT OCH RÖKTE. HOPPAS DU RÅKAR LÄSA DETTA ÄVEN OM DET ÄR LÅNGSÖKT. SKRIV OM DU LÄSER DETTA =)

Lite desperaat men döm mig inte för ni sett honom; han vart söt =)



- PB

1 kommentar:

Anonym sa...

haha jo nästan :D