fredag 5 september 2008

Misstag, misstag, misstag

Hallå

Ska berätta om gårdagen nu, höll nästan på att kalla det helg, haha. Nåväl, först lite om skolan då först.

Har nya kurser denna termin förstås och en av dem har vi med en annan klass med. I den klassen finns det en rejält het kille ska ni veta, hehe. Han har den rätta stilen som jag verkligen gillar; James Dean stilen, hehe. Sedan är han också klädd som en greaser. Håret i en riktig greaserfrilla, skinnjacka, dogtags, polisonger och Lucky Strike-cigg, hehe. Man får försöka prata med honom någon gång, lättare än med tjejer iallafall, haha.

Sedan vidare till kvällen, vart krogrunda igår. I min klass så finns det en jäkligt het brud, vi kallar henne Diaz, som jag redan märkte första gången jag såg henne. Hon är med på min lista över kvinnor som verkligen fått mig att tappa andan. På riktigt alltså. Jag hörde i skolan att hon skulle ut på krogrundan och utan att tveka så bestämde jag mig för att dra dit, hehe.
Jag kommer dit och redan i kön så ser jag henne och lyckas smita bredvid henne och ett par andra från klassen. Pratar med dem och skiljs åt för ett tag. Jag är omkring i baren och träffar på andra bekanta och sedan går jag ut för att röka. Vem ser jag då om inte Diaz? Hon står med ett par andra från klassen och jag går förbi och låtsas se dem, haha. Vi börjar prata och jag bjuder henne och ett par av hennes vänner på öl. Sedan blir det dansgolvet och första gången i mitt liv så dansar jag seriöst, haha. Hon har verkligen det bästa leendet jag sett; det smittar då av.

Sedan så berättade jag åt en i klassen att jag är bisexuell. Jag vart jäkligt packad, vart rädd han sett mig hångla med en kille igår (vilket jag kanske gjorde, jag minns inte alls jag drack en massa) så jag ville hellre säga att jag vart bi till honom. Han tog det bra vilket vart tur, haha. Men ändå, borde jag sagt det? Visst, det känns skönt att komma ut, även om han och jag kanske inte är dem bästa vännerna, men ändå.

Träffa även på en tjej som gilla mina solglasögon och hon pröva dem, vi prata och jag stod och rätta till håret på henne för att hon skulle se bättre ut i solglasögonen. Just då kommer hennes kille till oss och får förstås för sig fel idé, haha. Eller egentligen inte, jag ragga på henne förstås. Hur löser jag då situationen? Jo, jag fortsätter att rätta till hennes hår fast vänder mig mott killen och säger; jag är bög. Han måste trott mig för plötsligt går hans bittra min till ett leende, haha. Man kommer undan med mycket tydligen. Kanske inte rätt sätt att bete sig men ändå, jag ljög inte helt och hållet eftersom jag just nu är mera dragen till killar.

Medans jag pratade med den här tjejen så hörde en annan tjej mig prata om att jag är bisexuell och börja prata med mig då. Hon vart nyfiken på det tydligen och vi prata tio minuter eller så, det vart roligt. Hon vart så söt både utseendemässigt och personligt. Ett bra stöd vart hon, hon kunde gärna fått vara min vän. Nog för att jag har en bra redan men man har aldrig för många vänner, hehe. Hon är även en av dem få tjejer som stått ut med mig på fyllan på krogen. Hon gillade verkligen att prata med henne men dum som jag vart så frågade jag inte ens hennes namn, nummer eller e-mail. Men men, man missar det så är det ens egna fel.

Sedan hände det en grej i kön med, haha. Ganska rolig måste jag då påstå. När jag stog i kön så vart det alldeles fullpackat och alla stog och trängdes. Men en kille bakom mig, med rätt så bra utseende, gjorde mer än trängdes, haha. Först stog han bara mot mig baki, riktigt nära och pratade med sin vän. Sedan efter ett tag kände jag hur han fick stånd och vart av exakt rätt längd så hans kuk tryckte mot min bak, haha. Men det hände mer än så ska ni veta. Jag vet inte om det vart mig han menade men hans händer tog på min bak med. Jag vet inte om han tänkt ta på mig eller om det vart någon annan men det vart ingen olycka för det hände mer än en gång, haha. JAg vart för förvånad för att ens prata med honom, haha.

Nåväl, nu kommer jag inte på mycket mera för ikväll, ska skriva mera när jag får chansen.



- PB

1 kommentar:

Anonym sa...

Sv: Jag vet vad du menar, jag har ju nollning nu så jag är i princip inte hemma någonting, så varje gång jag väl kommer hem är det kaos :P haha! Nervositeten har i alla fall släppt nu och klassen är störtskön, alla studenter är det :) Jag har rätt lätt för att skaffa vänner tycker jag nog, jag är lätt att umgås med och jag är rätt social när man väl börjar prata med mig :) Själv?